Söndag, det är då man kan göra just ingenting.

Nu har jag haft sex jobbdagar på raken och idag tar jag en välförtjänt slappardag.


Igår jobbade jag på Prins Bertils boulehall och vi (jag & Albin) blev inte klara förrens kl. 01.15 och då skulle vi göra som vi hade gjort tidigare under dagen fast tvärtom, dvs gå hela vägen tillbaka. Vi kom till Slussen 02.05 och det betöd att jag missade min buss med två minuter. Alltid lika roligt att stå nykter och vänta på bussen en lördagsnatt runt hemfarningstid. Under de 25 minuterna som jag stod och väntade på bussen längst fram i kön, kom det tre(!) personer och gick in i mig, sådär stöddigt med axeln. På något sätt kände jag mig mycket liten.


Kommentarer
Postat av: Gummimannen

Nu fungerar inte mitt tangentbord...men ordet betod fast med tva prickar over o m[ste du vara forst med.



Du ar en babe

2008-07-31 @ 10:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0