Thailand, here I come!


Nästan allt är färdigfixat nu. Jag har inhandlat allt från en ny bikiniunderdel(överdelen fick jag av Ina) till en ny, tragisk pocketbok. Jag har också shoppat på mig ett lager av smågodis, annas pepparkakor, resorbförpackningar och fett många tamponger till Sara och Veronica, jag hoppas att ni två inte bara ser mig som ett sändebud utan också som en jävligt trevlig och underbar resvän!

Har även blivit hemskickad av "jag-kan-allt-om-allt-utom-om-"resenaturläkemedel"-för-sånt-får-vi-inte-lära-oss-om-på-läkarlinjen"-läkaren på vaccin direkt för att jag inte uppfyller några vaccineringsegenskaper, eller vad vi nu ska kalla det.

Jag har strukit alla mina kläder, det tog nästan två timmar.

17.50 på fredag avgår flygplanet som tar mig till Peking, där sker en fyra timmar lång väntan på vidareflygning till Bangkok.



Kommentarer
Postat av: syster yster

Det ar bra att du ar foreberadd och om det inte va sa att jag madde sjukt illa for tillfallet skulle jag verkligen langta efter godiset.
men varfor har du strukit dina klader, du ska ju ha dom i en ryggsack och allt kommer att bli valdigt skrynkligt. det ar ju knappt sa att jag och sara tvattar vara numera, och sa kommer du med nystrukna klader! icke acceptabelt!

2008-01-12 @ 09:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0