Thailand ar bra for kropp och sjal, aven om det inte alltid ar en dans pa rosor.

Man har en miljon saker man kan skriva om. Pa dagarna och natterna tanker man. Konstiga tankar.
Jag vet inte hur manga ganger jag har tankt tankar om vad jag ska andra pa nar jag kommer hem. Snart ska jag droppa en "forandra-lista" har. Men jag har sa mycket tid att tanka, att alla tankar glider ihop.

Somn. Ibland sover man hela tiden, vart som helst. Ibland ar det omojligt. Javla klibb, ljud, sang, stol....
Bad. Sjukt skont - men inte svalkande.
Ol. Jag haller mig till Chang. Och jag ar sa mycket battre pa att dricka, an innan jag for. Ett mal avklarat.
Manniskor. Halla Sverige. Australien och Sverige, det ar det som ar grejen.
Boende. Fyfan.
Veronica och Sara. Kan ni tanka olika for en gangs skull?

Kommentarer
Postat av: Anonym

for helvete rebecca. styr bloggandet!

2008-03-16 @ 11:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0