En liten handelsebeskrivning...

En flygresa till Peking som paborjas med att jag och en kinesman har fatt samma satesnr. Han maste andra sate fran sin fru, fast att jag sager att jag kan byta plats. Far sitta vid en nodutgang dar det drar kallt hela tiden! Kommer till Peking och det ar -6 grader dvs. javligt kallt nar man bara har klanning pa sig. Fordriver lite tid pa flygplatsen genom att ga! Satter mig sedan pa ett flyg som ar ganska forsenat, som ska ta mig till Bangkok. Far sallskap av lite annat folk, ger dem rejalt med stryk i Chicago. Flygningen tar ca en timma langre an beraknat, men allt gar jattebra och jag tar en billig buss till ett backpacker-omrade dar Sara och Veronica sitter och vantar pa mig sa fint.

De senaste dagarna har vi varit i Bangkok och shoppat, turistat, supit och varit bakfulla, ivf jag. Vi ledsnade helt plotsligt pa Bangkok nar vi blev ifranresta av alla som bekantat sig med oss. Sa imorse tog vi en buss till Hua Hin dar vi ska vila upp oss pa stranden i tva dagar innan full moon festen satter igang.

Allt ar najs och jag ska bli fett brun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0