Regnig tisdag, ja.


Jaha, då har det regnat konstant hela dagen. Natten. Igår.

Idag tog jag på mig mina gummistövlarna och regnjacka när jag skulle gå från jobbet, tyckte själv att jag var lite korkad som inte bytte från mina mysiga gröna carharttbyxor till regnbyxor för det regnade extremt mycket! Får vänta på bussen ett tag och när jag väl kommer på, så ser jag bara idioter. Tjejen snett framför mig har tagit på sig sin korta blommiga bomullskjol och sina svarta tygskor, det hade varit okej om det hade börjat regna när hon hade gått hemifrån,(om ens det) men nu har det regnat i två dygn och det forsade ner vatten från alla backar. Man tar inte tygskor då! Man är inte snygg när man går på tå för att undvika varje pöl! Jag är inte den som sitter på ett lager med väderkläder, men vissa saker väljer man bara bort när det regnar!

Jaha då har dagisfröken fått gnälla lite. Då är hon nöjd va. Snart dax att gå upp och leka tiger igen.
Jag kommer iaf drömma om Scatman John!

http://www.youtube.com/watch?v=OUWBAy3bATI


http://www.wulffmorgenthaler.com/default.aspx?id=295bb712-4a5b-4ad0-b12e-4b87a085dc4e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0