Håller er uppdaterade, kära läsare!


Hei.

Har inte hänt jättemycket sen sist. Det går inge vidare med bloggandet. Jag vet inte om någon läser och när man skriver så skulle man vilja leverera någonting, inte bara "dagens outfit" och goda pepparkaksrecept. Men va?

Såg nya Arnfilmen i fredags. Den var helt okej, bara luta sig tillbaka och så är man inne i en annan händelselös värld i två timmar, sen går man därifrån helt oberörd.
En film som var betydligt bättre, som sågs i söndags, var Juno, helt fantastisk! Skulle kunna se den igen, nu på en gång. Hallelujah!

Ish.
Igår var jag på min första thaiboxningsträning. Jösses vad min kropp värker idag! Har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Om ett dygn är jag färdigduschad efter pass 2, undrar hur kroppkakan kommer att känna sig då. Frivillig massage, någon?

Har även varit på en spelning med Hoffmaestro & Chraa, det kan ju inte bli fel någonstans. Stadens absolut bästa liveband!
Ni kan även anteckna att jag har spelat min första bouletävling som licensierad spelare. Detni! Jag, Albin och Robin spelade mixtrippel och kom fyra.

Nu längtar jag till helgen, då kanske jag får smaka kräfta!

 Hoffmaestro & Chraa i Kungsträdgården.
 Två kilo keks.
 Sjukt snyggt bergatroll som jag pysslade ihop på jobbet.
 Snabba nya skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0