En kort sanning om sommaren

Enda anledningen till att jag har slutat blogga är på grund av blogg.se är den mest värdelösa sida jag varit inne på, alltid är det något strul.

Sommar, ordet som man tydligen kan ta patent på. Idag är det lördag och imorgon har jag min sista lediga dag av detta fyra veckor långa sommarlov. Torsdagen den tredje juli blev jag sjuk och gick över till Helena och bokade en resa.
Den nionde juli for jag, Helena och Carro till Bulgarien och Sunny Beach. En helt underbar resa, otrolig strand, bra väder och massor med sprit, jag tror att jag ska undvika att beskriva den resan mer ingående för att inte misstolkas som en förvuxen fjortis.

Helgen efter hemkomsten tog jag tåget upp till Gävle för att hälsa på Wigert. En hälsning till dig!

Sen kom värmen! Och lite besök hit till Värmdö. Ina har varit här och gjort stan, testade en ny restaurang igår, 5emtio4yra, jättegod mat och dryck, dock var drinkarna helt utan finess, därefter blev det Mosebacke som hade en av sina sämre kvällar. Idag for Ina hem och då kom regnet.

Nu känns det som att sommaren är över för min del men jag är supernöjd, med Peace & Love-festivalen som en stor sommaraccumulator i början!











KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0